Landelijke actiedag op woensdag 7 juni 2023 Jaarbeursplein Utrecht 15-05-2023

Beste ABW-leden in de sector Sociale werkvoorziening,

Binnen de Sociale werkvoorziening is er nog steeds geen overeenstemming over beter loon en een verhoging van de reiskostenvergoeding binnen de huidige cao.
De FNV en CNV die hier aan de onderhandelingstafel zitten, hebben hun leden opgeroepen landelijk in actie te komen. Op woensdag 7 juni aanstaande zal in Utrecht een actiedag worden gehouden.
ABW steunt deze actiedag
Als regionale vakbond betrokken bij het wel en wee van onze leden in de Sociale werkvoorziening steunen wij deze actiedag. Omdat wij ook vinden, dat jullie met respect behandeld moeten worden en een fatsoenlijke beloning verdienen. En er ook geen groot verschil mag bestaan ten opzichte van de loonsverhoging van het gemeentepersoneel.
Lees meer hierover door hier op te klikken.

Geplaatst op: 15-05-2023