Uitnodiging ambassadeursbijeenkomst "ERFRECHT" 16-05-2022

Beste ABW-leden, Het erfrecht houdt de gemoederen steeds bezig. Vanuit onze vakbondspraktijk krijgen we dagelijks vele vragen hierover, vragen die we van uit onze professie niet altijd kunnen antwoorden. Daarom hebben we in ons netwerk van deskundigen notaris mr. Maurice Frenken van notariskantoor Frenken, Moers en Heerings uit Geleen gevraagd om jullie en ons hierover nader te informeren.
Hij zal ingaan op de volgende onderwerpen: erven, schenken, erfbelasting, schenkbelasting en levenstestamenten (wilsonbekwaamheid).
Dit gaan we doen in een speciaal voor jullie georganiseerde bijeenkomst hierover en wel op:

Even noteren:
Datum: maandag 20 juni a.s.
Aanvang: 19.00 uur
Locatie: Cultuurhuis Heerlen, Sittarderweg 145 Heerlen.
Einde: 20.30 uur.

19.00 uur: Welkom

19.05 uur: Erven, schenken, erfbelasting, schenkbelasting en levenstestamenten (wilsonbekwaamheid).
Mr. Maurice Frenken, notaris & belastingkundige bij het notariskantoor Frenken, Moers & Heerings te Geleen.

19.45 uur: Koffie pauze

20.00 uur: Vervolg presentatie notaris mr. Maurice Frenken

20.45 uur: Afsluiting

Deelname aan deze bijeenkomst is GRATIS, maar aanmelden vooraf is VERPLICHT i.v.m. organisatie.
Na uw aanmelding ontvangt u geen aparte uitnodiging en aanvullende informatie meer!
Aanmelden kan tot uiterlijk maandag 13 juni as. via e-mail: balie@vakbondabw.nl of telefonisch via het secretariaat: 045-571 99 55.

Tot ziens op maandag 20 juni as.

Met vriendelijke groet,
Vakbond ABW,

VAKBOND ABW: STERK IN MAATWERK!

Geplaatst op: 16-05-2022