Boekpresentatie '75 jaar Vakbond ABW' op dinsdag 5 november 2019 18-11-2019

Hierbij nodigen we u uit voor een spannende discussie over een 75-jarige Vakbond en het boekenfonds van 'Het Land van Herle' op dinsdag 5 november tussen 16 .00 en 18.00 uur bij de Heerlense boekhandel Van der Velden van Dam, Promenade 153-155, Heerlen.
Het recent verschenen boek van Hans Thissen: 1944-2019 | 75 jaar Vakbond ABW staat hierbij centraal. Er is een inleiding op het boek door filosoof Koos Linders en discussie met de auteur en de huidige en een voormalige voorzitter van de Vakbond ABW. Na het eerste uurtje worden auteurs die hebben bijgedragen aan diverse recent verschenen boeken uit het boekenfonds van Het Land van Herle geïnterviewd. Alle gepresenteerde boeken en ook andere boeken uit het boekenfonds van Het Land van Herle zijn dan te koop. En u krijgt informatie over de boeken die voor het komende jaar in de planning staan.
Ook hier is de entree gratis. U kunt aanschuiven koffie/thee en vlaai vanaf 15:30 u. I.v.m. de voorbereiding graag aanmelden op info@landvanherle.nl
Klik hier voor het oprogramma.

Geplaatst op: 18-11-2019